Fælleshuset Udlejningsbetingelser
Der kan foretages opdækning til 52 personer.
Prisen for leje af Fælleshuset samt depositum og gulvvask: | Weekend | 1 hverdag | ½dag/aften | Gulvvask Obligatorisk |
Leje | 1500 | 500 | 300 | 250 |
Depositum | 1000 |
Ved leje uden fra sæson (november-marts) er der et Kørselstillæg på 150,- og man skal være opmærksom på at man selv skal sørge for affald bliver fjernet.
Depositum betales på den aftalte dato som står i udlejningspapirerne.
Leje skal være betalt senest 1 måned før selve lejedatoen.
Tilbagebetaling af depositum, minus el- og vandforbrug, sker kun, såfremt der ikke er konstateret skader eller mangler.
Afbestilling skal ske skriftligt og være bestyrelsen i hænde senest én måned før lejedatoen.
Nøglen til Fælleshuset udleveres ved lejemålets start og man modtager mail en uge før om hvem der står for udleveringen.
Lejeperioden for en weekend træder i kraft fredag kl. 16.00 og udløber kl. 18.00 søndag, hvor Fælleshuset skal være ryddet og rengjort.
1 hverdag er fra kl. 8.00 til 24.00
½ dag/aften er fra 8.00 til 14.00 eller 14.00 til 24.00
Nøgler afleveres i postkassen ved Fælleshuset, vedlagt sedlen med kontonummer til tilbagebetaling, samt før og efter tal på vand og el.
Der forefindes service til 52 pers.
Vandvarmeren tændes ved lejemålets start og slukkes ved afslutning af lejemålet.
Varmepumpen skal slukkes ved afslutning af lejemålet, men uden for sæson skal den sættes på 16 grader.
Lejer medbringer selv viskestykker, håndsæbe, karklude samt toiletpapir.
Rengøringsmiddel står i køkkenet, skabet i gangen er der koste og støvsuger samt ekstra håndklædeark.
Disse rengøringsmidler skal benyttes.
Opvaskemaskine forefindes, og der må kun bruges de udleverede opvasketabs.
Ved endt lejemål skal alle overflader være vasket af, toiletter rengjort gælder også vask og spejle, alle gulve skal være fejet/støvsuget og de værste pletter fjernet, så vi kan vakse gulv med vores maskine.
Lejeren bør i egen interesse sikre sig, at service og inventar i henhold til den udleverede inventarliste er til stede og ikke fejler noget, samt om lokalerne er ok.
Hvis der skulle være fejl eller mangler, bedes sige det til ved overleveringen eller kontakte formanden så hurtigt som muligt, ellers risikerer man at blive gjort ansvarlig for disse fejl/mangler.
Lejeren hæfter for beskadigelse af huset med dets omgivelser, lokaler, inventar, udstyr og service.
Udgifter i forbindelse hermed, eller ved eventuel ekstra rengøring, vil blive trukket i det indbetalte depositum.
Såfremt der ikke er dækning i depositummet, vil der blive foretaget ekstraordinær opkrævning, som har fortrin i forhold til betaling af haveleje.